Jak získat pozornost a zvýšit návštěvnost webu díky doménovému tobogánu

Můžete mít jeden web, který bude mít více www adres. Jinými slovy, více různých domén může mířit na Váš web a díky tomu můžete přivádět více nových zákazníků.

Levná, ale přehlížená reklama

Za pár stovek ročně můžete vlastnit zajímavé či jinak atraktivní a skvěle pamatovatelné domény, které přitahují pozornost a tím zvyšují návštěvnost. Jedná se o tzv. alias doménypřesměrování domény. Je to vlastně taková levná forma reklamy.

Takže propagujete Váš web pomocí různých www adres, které jsou jinak zacílené. Současně je to taková diverzifikace – snižujete riziko tím, že nespoléháte jen na jeden název domény, na jednu adresu. Ale máte své webové políčko zaseté z více stran. Představte si to, jako by Váš obchod měl více vchodů a každý vchod měl jinou variantu upoutávky.

Doménový tobogán

Co je alias domény?

Webové stránky mohou mít více adres současně. Díky aliasu si mohou lidé prohlížet Váš web pod kteroukoliv z těchto domén. Ale pořád uvidí jeden a tentýž web.

Příkladem použití je:

  • www.moje-firma.CZ
  • www.moje-firma.EU
  • www.moje-firma.COM

Co je přesměrování domény?

Přesměrování je podobné aliasu s tím rozdílem, že máte web s hlavní doménu A. Když zákazníka více zaujme název domény B nebo C a klikne na ni, přesměruje ho to na hlavní doménu A.

Příkladem použití je:

  • doména A – www.hlavni-web.cz
  • doména B – www.atraktivni-nazev.cz
  • doména C – www.jinak-cileny-nazev.cz

Je to v podstatě takový doménový trychtýř. Kdokoliv vstoupí na Vaše atraktivně vyhlížející domény, sklouzne se jako po tobogánu na Váš hlavní web.

Lukáš Juhász
Přinášet řešení mě baví. Kreativně tvořím weby od nápadu po spuštění už více než 16 let. Pomohu Vám vstoupit na internet pro úspěšnější podnikání, spokojenější zákazníky a bohatší život.

Originální e-kniha a pracovní sešit - vše dostupné online!

JAK VYMYSLET NÁZEV

9 inspirací pro návrh poutavého názvu firmy, služby, produktu, projetku...